Documentatie Rezervari & Calendar online

 

BOOKING & CALENDAR PLUGIN

 

Bine ați venit la documentația pentru Booking &; Calendar. Funcția principală a plugin-ului este de a activa funcțiile de rezervare pe www.romaniatarg.ro.

 

Plugin-ul permite vânzătorului să definească una sau mai multe opțiuni de rezervare pe listele lor. Există 3 tipuri principale de rezervări:

  • TIMP – rezervarea ofertelor pe intervale orare
  • DATA – oferte de rezervare bazate pe selectarea unei singure zile
  • INTERVAL – oferte de rezervare bazate pe selectarea intervalului de date

Fiecare tip aduce caracteristici diferite, în special în ceea ce privește calendarul de disponibilitate și modul în care sunt afișate datele acolo, dar și modul în care sunt create rezervările.

Clienții pot crea rezervări pe anumite opțiuni de rezervare.

 

 

Cazul de afaceri #1 – Rezervări de cursuri de limbă

Imaginați-vă compania care oferă cursuri de limbi străine studenților lor și ar dori, pe lângă publicitatea serviciilor lor pe site-ul anunțurilor, să ofere clienților și opțiunea de a crea rezervări.

Ei au cursuri de engleză, germană și spaniolă în fiecare zi (L-V) la 8:00, 10:00, 13:00, 15:00. Fiecare clasă are 6 locuri disponibile.

Toate aceste cerințe pot fi setate atunci când creați o nouă opțiune de rezervare folosind tipul de rezervare "TIMP". În primul rând, pot decide dacă vor crea 3 opțiuni de rezervare pe 1 anunț sau vor crea 3 anunțuri și fiecare cu 1 opțiune de rezervare. Această decizie este în mod clar asupra companiei și nu are niciun efect asupra funcționalității pluginului.

Plugin-ul se poate ocupa, de asemenea, de gestionarea calendarului, permite companiei să rezerve anumite sloturi (adică dacă este rezervat folosind alt sistem sau site) sau pur și simplu să elimine zilele din calendarul de disponibilitate (adică sărbătorile legale).

 

 

Business case #2 – Rezervări închirieri auto

Imaginați-vă compania care oferă închirieri auto și ar dori să ofere clienților opțiunea de a face și plăti rezervarea, direct prin anunțurile dvs.

Ei au mai multe masini de inchiriat cu preturi diferite pe masina, dar masina poate fi inchiriata doar pentru 1 si numai 1 zi. Există doar 1 loc / slot disponibil pentru fiecare mașină.

 

Toate aceste cerințe pot fi încorporate atunci când creați o nouă opțiune de rezervare folosind tipul de rezervare "DATA". În primul rând, ei pot decide, dacă fiecare mașină va fi creată ca 1 ofertă de rezervare sau le vor agrega (adică pe baza prețului) în mai puține opțiuni. Indiferent de modul în care decid, pluginul poate gestiona un număr nelimitat de opțiuni de rezervare.

Pe lângă sistemul de rezervare, aceștia ar dori să confirme fiecare rezervare atunci când au fost create, dar ar dori, de asemenea, ca clienții să poată plăti rezervarea în avans prin intermediul anunțurilor dvs.

 

 

 

Business case #3 – Rezervări de cazare (hotel)

Imaginați-vă compania care își promovează cazarea / hotelul prin intermediul anunțurilor dvs. Ei ar dori să ofere mai multe camere la prețuri diferite pe noapte. Camera poate fi în hotel o dată sau de mai multe ori (cum ar fi 1 junior suite, 3 camere deluxe, ...) și disponibilitatea camerelor poate fi diferită în fiecare zi.

Toate aceste cerințe pot fi gestionate prin plugin folosind tipul de rezervare "INTERVAL" împreună cu "tipul de cazare" al ofertelor de gamă.

Fiecare cameră va fi creată ca 1 opțiune de rezervare cu disponibilitate diferită. Clientul va putea selecta una sau mai multe camere (de același tip) în 1 rezervare (adică poate rezerva 2 camere deluxe, dar nu poate rezerva 1 suită junior și 1 cameră deluxe în rezervare unică, deoarece acestea sunt 2 oferte).

Atunci când clientul selectează data de începere și de încheiere din calendarul disponibilității, numărul maxim de camere este ajustat corespunzător pe baza capacității maxime disponibile în fiecare zi.

 

 

Business case #4 – Calendarul evenimentelor

Imaginați-vă compania, care face diferite tipuri de prezentări și ar dori să ofere detalii despre disponibilitatea lor în diferite orașe.

Compania nu caută un sistem de rezervare, doresc doar să-și arate disponibilitățile. În acest caz, vor fi create mai multe opțiuni de rezervare (1 pentru fiecare oraș), rezervările vor fi dezactivate și configurarea disponibilității zilnice.

Cea mai bună funcționalitate poate fi obținută atunci când calendarul de disponibilitate este agățat de pagina cu detalii despre elemente, astfel încât disponibilitățile particulare sunt vizibile direct, fără a fi nevoie să le deschideți în mod explicit.

 

Tipuri de opțiuni de rezervare

Să aruncăm o privire în detaliu asupra opțiunilor de rezervare și să comparăm diferențele dintre acestea.

 

 

Tipul rezervării "TIMP"

Obiectivul de acest tip este ca atunci când clientul creează rezervarea/sau verifică calendarul disponibilității, după selectarea "zilei", să fie afișată caseta modală cu lista intervalelor orare pentru ziua respectivă și disponibilitatea acestora, astfel încât fiecare slot să poată avea disponibilitate diferită.

Selectează data:

 
   

 

 

Disponibilitatea sloturilor în acea zi este afișată:

 
   

 

 

Tipul rezervării "DATA"

Obiectivul de acest tip este ca clientul să poată verifica doar 1 zi din calendar. La vizualizarea disponibilității, disponibilitatea zilnică este afișată și fiecare zi poate avea disponibilitate diferită (în funcție de rezervările existente și disponibilitatea stabilită de vânzător).

 
   

 

 

Tipul rezervării "INTERVAL"

Obiectivul de acest tip este ca clientul să poată selecta una sau mai multe zile ca interval. Disponibilitatea este afișată în același mod ca și pentru tipul "DATA", până când "Tipul de cazare" este dezactivat.

Administratorul poate seta, de asemenea, care este durata maximă pentru rezervare, adică poate fi de 15 sau 30 de zile pe care utilizatorul le poate selecta ca maxim.

 

 

Tip de cazare dezactivat

 

Utilizare pentru afaceri diferită de cazare, unde numărul de zile selectate este utilizat pentru calcularea prețului. Aceasta înseamnă că, dacă utilizatorul selectează intervalul 14-17, atunci se utilizează 4 zile pentru calcularea prețului, nu 3 zile (cum ar fi cu tipul de cazare)

Previzualizare disponibilitate

 

 

Alegeți intervalul de date la crearea rezervării

 
   

 

 

Tip de cazare activat

 

Există câteva diferențe care trebuie evidențiate atunci când această opțiune este activată:

 

  • Prețul este calculat fără 1 zi selectată. Deci, dacă selectați, adică 14 - 17, se consideră 3 zile, nu 4 zile (deoarece un astfel de sejur este considerat doar 3 nopți)

 

  • Culorile disponibile în calendar sunt ușor diferite și o anumită zi se suprapune cu ziua următoare
  • Ziua dezactivată/indisponibilă poate fi selectată ca zi de încheiere pentru interval, dacă este prima zi dezactivată/indisponibilă după ziua disponibilă.
  • Data de începere nu poate fi aceeași cu data de încheiere (data de încheiere trebuie să fie cel puțin a doua zi după ziua de începere)

Previzualizare disponibilitate

 
   

 

 

Alegeți intervalul de date la crearea rezervării

 

 

Detalii calendar

Intrările din calendar au culori diferite în funcție de disponibilitatea reală. Disponibilitatea reală este calculată pe baza disponibilităților din calendar și a rezervărilor în așteptare / confirmate / rezervate (anulate și refuzate nu sunt luate în considerare).

Logică pentru culori:

 

  • Gri deschis – disponibilitate nelimitată
  • Verde – 3 sau mai multe locuri disponibile, sau dacă disponibilitatea completă pentru slot este mai mică de 5, atunci culoarea verde este afișată și pentru 1 și 2 locuri disponibile
  • Portocaliu – 1 sau 2 locuri disponibile, în cazul în care disponibilitatea sloturilor este mai mare de 4
  • Roșu – 0 sau mai puține locuri disponibile, dacă este definită disponibilitatea
  • Alb – disponibilitatea nu este definită în aceste zile

 

Crearea/editarea opțiunii de rezervare

Vânzătorii pot crea zero, una sau mai multe opțiuni de rezervare (nu există nicio limită). Opțiunile de rezervare pot fi create numai în categorii, acestea au fost activate de admin.

Este bine să rețineți că există 3 tipuri de opțiuni de rezervare și fiecare tip poate fi permis sau nu într-o anumită categorie.

  • Dacă nu este activat niciun tip în categorie, opțiunile de rezervare nu sunt disponibile.
  • Dacă numai 1 tip este activat în categorie, acesta va fi selectat automat și utilizatorul nu îl va putea modifica (această secțiune nu va fi nici măcar vizibilă pentru client).
  • Dacă există 2 sau 3 tipuri activate în categorie, clientul poate selecta ce tip este mai preferabil pentru tipul său de înregistrare - deci este important să aveți documentație pentru utilizatori!

Deoarece plugin-urile folosesc cârlige, iar pagina de publicare/editare a articolelor este legată de categorie, formularul de creare / editare a categoriilor de rezervare este vizibil odată ce categoria este selectată.

Dacă aveți deja opțiuni de rezervare create și treceți la categoria în care acestea nu sunt disponibile, opțiunile de rezervare existente vor fi eliminate.

 

 

Parametrii opțiunii

Există mulți parametri de configurare diferiți disponibili pentru fiecare opțiune de rezervare, așa că haideți să aruncăm o privire asupra tuturor.

 

 

 

 

Tipul opțiunii

După cum sa discutat anterior, există 3 tipuri disponibile (pe baza setărilor de administrare):

 

  • Timp – sunt disponibile mai multe intervale orare pe zi
  • Data – doar 1 zi poate fi selectată în rezervare. Disponibilitatea este setată în fiecare zi.
  • Interval – una sau mai multe zile pot fi selectate în rezervare. Disponibilitatea este setată în fiecare zi.

Când este selectată opțiunea "Timp", coloana "Intervale orare" va fi disponibilă în secțiunea Calendar disponibilitate. Această coloană nu este disponibilă pentru tipurile Dată și interval.

 

 

Când este selectat tipul "Interval", este disponibilă opțiunea "Tip cazare". Această opțiune a fost deja descrisă în secțiunile de mai sus, dar practic modifică puțin designul calendarului și calculul prețului (data de încheiere selectată nu este utilizată, deci dacă alegeți 13-15, acestea sunt 3 zile – 13, 14, 15, dar pentru calculul prețului sunt luate în considerare doar 2 zile – ca sejur de noapte, 13-15 sunt 2 nopți)

 
   

 

 

Opțiunea Activare

Daca optiunea este dezactivata, aceasta nu va avea niciun efect asupra rezervarilor existente si nu va elimina optiunea din baza de date, insa aceasta optiune nu va fi vizibila pentru clienti

 

Plata online

Opțiunea este vizibilă, doar în cazul în care administratorul a activat plățile online, pluginul Osclass Pay este instalat și are versiunea cel puțin 3.1, care acceptă plăți pentru rezervări.

Rezervare online

Când este activată, clientul poate crea o rezervare online. În caz contrar, rezervările nu sunt permise, iar opțiunea de rezervare are doar un caracter mai puțin informativ (cum ar fi calendarul evenimentelor)

Calendar disponibilitate

Când este activată, vânzătorul poate defini disponibilitățile pe zi. Clienții pot vedea apoi câte sloturi sunt disponibile în fiecare zi și, atunci când creează rezervarea, pot alege, de asemenea, ora preferată.

Dacă această opțiune este dezactivată și clientul face rezervarea, clientul nu poate selecta o anumită dată și rezervarea se face fără dată (rezervarea finală trebuie făcută de client prin apelarea / trimiterea prin poștă a vânzătorului).

Tipul de cazare

După cum sa menționat mai sus, această opțiune este disponibilă numai pentru tipurile de rezervare RANGE și modifică aspectul calendarului și calculul prețurilor - ziua de sfârșit nu va fi luată în considerare pentru calcularea prețului.

Intervalul de timp pentru această ofertă

Introduceți data de începere și de încheiere pentru o anumită opțiune de rezervare. Durata maximă a opțiunii de rezervare poate fi setată de admin în configurația pluginului (implicit 1 an).

Datele de început și de sfârșit au impact asupra calendarului de disponibilitate, unde intervalele de disponibilitate / intrările au o bază limitată de început și sfârșit pe intervalul de timp.

Disponibilitate / Sloturi gratuite – Calendar

Această secțiune este vizibilă numai în cazul în care ați bifat opțiunea "Calendar disponibilitate" și calendarul de disponibilitate este, de asemenea, activat de admin.

Puteți defini aici disponibilitatea pentru o anumită opțiune. Coloana "Intervale orare" este disponibilă numai pentru tipul de rezervare "TIME". Puteți defini un număr nelimitat de înregistrări de disponibilitate în această secțiune.

Când definiți disponibilitățile:

 

  • Nu suprapuneți rândurile de disponibilitate (de la până la). Aceasta înseamnă că, dacă îl definiți zilnic, introduceți 1 rând pe 1 zi.

 

  • Dacă îl definiți ca intervale, asigurați-vă că intervalele nu se suprapun. Pluginul se va descurca, dar nu ar trebui să o faceți, ca și cum ați merge mai târziu la opțiunea de editare, disponibilitățile vor fi agregate.
  • OK exemplu:

o 19.1.2021 – 23.1.2021

o 24.1.2021 – 30.1.2021

o etc.

  • Exemplu greșit :

o 19.1.2021 – 23.1.2021

o 23.1.2021 – 25.1.2021

o 24.1.2021 – 28.1.2021

  • Pentru tipurile de opțiuni Dată/Interval, nu puteți introduce 2 înregistrări cu aceeași dată de începere.

 

 

Să aruncăm o privire în detaliu cum să lucrăm cu această secțiune:

 

  • De la dată - trebuie să fie mai mare sau egală cu data de începere a intervalului de timp al ofertei, mai mică sau egală cu data de încheiere a intervalului de timp al ofertei. Dacă opțiunea selectată din dată este mai mare decât data de sfârșit a unei înregistrări, data de sfârșit este actualizată la dată de la dată.
  • Până în prezent - trebuie să fie mai mică sau egală cu data de încheiere a intervalului de timp al ofertei, mai mare sau egală cu data de începere a intervalului de timp al ofertei. Dacă data selectată din este mai mică decât data de începere a unei înregistrări, data de începere este actualizată la dată.
  • Intervale orare – introduceți orele în format HH:MM,HH:MM,... când această ofertă este disponibilă. Utilizați formatul de 24 de ore. Dacă sunt introduse date incorecte, pluginul le va corecta și va informa clientul despre corecție.

Puteți defini mai multe intervale orare pe zi sau pe interval de date.

Dacă un anumit interval orar are disponibilități diferite la ore diferite (de exemplu, 8:00 – 5 locuri medii, 10:00 – 3 locuri medii, ...), trebuie să definiți aceste sloturi separat (1 slot

= 1 rând).

  • Disponibilitate – introduceți disponibilitatea pentru acest slot. Este de așteptat să aibă o valoare mai mare de 0. Există 2 valori rezervate: "-1" și "9999", dacă introduceți una dintre aceste valori, intrarea obține culoarea galbenă, ceea ce înseamnă că acest slot este considerat "disponibilitate nelimitată"

 

Preț

Introduceți prețul în format numeric cu maximum 2 zecimale. Este de așteptat ca prețul să fie un număr pozitiv, dar ar putea fi introdusă și o valoare negativă.

Dacă prețul este păstrat la zero sau este necompletat, se va utiliza valoarea din "prețul textual".

 

Preț vechi

Dacă ați oferit această opțiune la un preț mai mare și acum doriți să o aveți în reducere, introduceți prețul vechi ca valoare numerică. Pentru a afișa prețul vechi în față, prețul vechi trebuie să fie mai mare decât prețul.

 

 

 
   


Câmpurile de mai jos pot fi definite în fiecare limbă activă a instalării Osclass, dacă plasați mouse-ul pe o astfel de intrare / textarea, veți vedea comutatorul de limbă în colțul din dreapta sus.

 

Preț textual / Etichetă sub preț

Dacă prețul este definit și este mai mare decât 0, acest câmp este utilizat ca etichetă sub preț. De exemplu, dacă opțiunea de rezervare este cazare la hotel și prețul este pentru 1 cameră, veți introduce acolo "pe cameră". Alternativ, ar putea fi "pe clasă, pe persoană, pe mașină, 1 persoană / 1 oră".

Dacă prețul nu este definit sau este zero, acest câmp este utilizat ca preț textual. În cazul în care doriți să aveți prețul ca "Gratuit", "La acord", "N / A", acest câmp poate fi utilizat pentru a realiza acest lucru.

Titlu

Ar trebui să reprezinte identificarea și denumirea clară a opțiunii de rezervare. Titlul este afișat în antetul opțiunii de rezervare / card.

Rezumat

Afișat sub titlu în antetul opțiunii de rezervare / card. Ar trebui să ajute clientul să identifice mai bine despre ce este vorba în această opțiune de rezervare. Puteți pune și informații cheie pentru opțiune. Ca exemplu pentru voucher de cazare: "2 persoane, 2-15 zile (1-14 nopti) - Valabil până la 23 dec 2021, 2 ian - 14 apr 2022".

 

Descriere

Toate detaliile și textul însoțitor care oferă clientului o imagine completă despre această opțiune de rezervare.

Caracteristici

Introduceți caracteristicile, avantajele sau cheile pentru această opțiune de rezervare. Puneți 1 caracteristică pe linie. Nu este nevoie de "-" suplimentar la începutul funcției.

 

Lista de exemple poate fi văzută pe imaginea de mai jos:

 
   

 

 

Detalii suplimentare

Detalii suplimentare și date prezentate mai jos descriere

 

Condiții / Limitări / Politica de anulare

 
   


Aceste câmpuri se află în partea de jos a opțiunii de rezervare și sunt vizibile la clic. Acestea sunt afișate ca file de afișare / ascundere.

 

Poziție

În cazul în care aveți mai multe opțiuni de rezervare pe același anunț și doriți să le recomandați din nou, puteți schimba poziția implicită a opțiunii aici.

 

Rezervări

Atunci când rezervările sunt activate de administrator și vânzător la opțiunea de rezervare, clienții pot crea rezervări online.

Administratorul poate seta daca rezervarea este permisa si pentru utilizatorii nelogati, pentru ofertele de interval si lungimea maxima a intervalului.

 
   


Când proprietarul anunțului creează rezervarea, există opțiunea "Rezervare rezervări". Aceasta este considerată rezervare administrativă, deoarece ținta este o disponibilitate mai mică la anumite date. Pentru o astfel de rezervare, nu sunt trimise e-mailuri de notificare, datele utilizatorului sunt dezactivate și prețul ascuns.

 

 
   


Când utilizatorul este autentificat creează rezervarea, datele sale sunt pre-completate în formularul de rezervare. În cazul în care se dorește modificarea acestor date, utilizatorul poate face acest lucru făcând clic pe butonul "Modificare" din partea dreaptă jos a acestei casete.

 

 
   


Când utilizatorul face clic pe "Modificare", este posibil să modificați numele de utilizator, e-mailul și telefonul. Chiar dacă este modificată, rezervarea este încă evidențiată sub ID-ul de utilizator al utilizatorului conectat.

 

Apoi, clientul poate selecta ora, data sau intervalul de date (depinde de tipul opțiunii de rezervare).

 
   

 

 

Valoarea selectată este afișată sub calendar.

 

Numărul de sloturi poate fi selectat mai jos în calendar. Înțelesul slotului este că 1 slot = 1 punct de disponibilitate. De exemplu, când vorbim despre tipul de opțiune de cazare, atunci 1 slot = 1 cameră. Când vorbim despre clase și lecții, atunci 1 slot = 1 persoană pe o anumită lecție sau clasă. Sloturile sunt limitate în funcție de disponibilitate.

În cazul în care calendarul de disponibilitate este dezactivat la tipul opțiunii de rezervare, sloturile sunt nelimitate și oferta este creată fără "rezervare de timp". Acest lucru poate fi util, adică pentru oferta de tip voucher, unde clienții pot cumpăra vouchere XY, iar calendarul de rezervare / disponibilitate este redundant.

Apoi, se calculează prețul. Pentru prețurile textuale, aceeași valoare este afișată pentru prețul unitar și total. Prețul se calculează astfel:

  • Opțiunea Oră și dată: [numărul de sloturi] * [prețul setat pe opțiune]
  • Opțiunea intervalului: [numărul de zile/nopți] * [numărul de sloturi] * [prețul stabilit pe opțiune]

 

În cele din urmă, clientul poate introduce un comentariu personal la rezervare, care va fi vizibil vânzătorului. De exemplu, poate fi o cerere suplimentară de cazare sau o specificație diferită de rezervare.

Când se creează rezervarea, e-mailurile de notificare sunt trimise vânzătorului și administratorului. Apoi, când rezervările necesită aprobări și rezervarea este confirmată sau refuzată de vânzător, notificarea este trimisă clientului.

 

 
   


Dacă plata pentru rezervare este disponibilă (Osclass Pay Plugin 3.1 sau o versiune ulterioară instalată, opțiune activată de admin și vânzător), atunci clientul poate plăti pentru  rezervarea confirmată din zona contului de utilizator. Plata se poate face din contul de utilizator pentru rezervarea care nu a început încă.

 

Pe lângă plata rezervării, clientul poate anula rezervarea și din secțiunea contului de utilizator. Când ați terminat, vânzătorul va primi o notificare.

Doar rezervarea care nu a fost plătită și nu a început încă poate fi anulată.

 

Vânzătorii își pot gestiona rezervările și din secțiunea contului de utilizator

 
   

 

 

Dacă rezervările necesită aprobarea vânzătorilor, administratorul poate confirma sau refuza rezervarea. În ambele cazuri, notificarea este trimisă clientului. Este bine de știut că rezervările în așteptare și confirmate sunt luate în considerare în calendarul disponibilității, dar  rezervările refuzate și anulate nu.

Odată ce rezervarea este trecută (astăzi >= data de încheiere / data rezervării), clientul poate lăsa evaluarea rezervării și își poate exprima opinia cu privire la această opțiune de rezervare.

 

Evaluările sunt vizibile numai pentru vânzători și administratori.

 
   

 

 

Statusul rezervarilor poate fi modificat si de catre administrator, in acest caz administratorul nu are restrictii in vederea marcarii rezervarii ca platita, neachitata, anulata, confirmata, refuzata etc.

 

Căutați filtre în bara laterală

Administratorul poate adăuga diferite opțiuni de filtrare în bara laterală de căutare și le poate permite utilizatorilor să caute anunțuri cu opțiuni de rezervare.

 
   

 

 

Cuvânt cheie

Căutați cuvinte cheie în opțiunea de rezervare, este insensibil la majuscule și minuscule și căutați în toate câmpurile textuale disponibile ale opțiunii de rezervare.

Disponibil pe

Filtrul este vizibil numai atunci când opțiunile de rezervare "TIME" și "DATE" sunt activate în categoria selectată. Permiteți căutarea opțiunilor de rezervare cu sloturile disponibile la anumite date.

Disponibil de la/până la

Filtrul este vizibil numai atunci când opțiunea de rezervare "RANGE" este activată în categoria selectată. Rețineți că este de așteptat ca 1 categorie să aibă activate doar tipurile de rezervare TIME, DATE sau RANGE (și nu o combinație a acestora), astfel încât clientul va vedea doar "Disponibil pe" sau "Disponibil de la/către" în același timp.

Când valoarea este selectată în "Disponibil pe", aceasta se va reseta de la/la filtre și invers. Filtrele De la/până sunt funcționale numai și numai dacă sunt selectate ambele valori de la & la.

Numărul de sloturi

Această opțiune este disponibilă doar în cazul în care administratorul a permis "Filtre de disponibilitate a căutării

 

Advanced Logic" (vom discuta mai târziu). Acesta permite căutarea unui număr diferit de sloturi, astfel încât, dacă cineva caută cazare și are nevoie de 2 camere, este posibil să căutați numai opțiuni de rezervare cu disponibilitate de cel puțin 2 camere în intervalul selectat.

Opțiuni de rezervare

Căutați numai anunțuri care au definit cel puțin 1 opțiune de rezervare.

 

Rezervare online

Căutați numai anunțuri care au opțiuni de rezervare cu rezervări online activate.

 

Calendar disponibilitate

Căutați numai anunțuri care au opțiuni de rezervare cu calendarul de disponibilitate activat.

 

Doar cazare

Căutați numai anunțuri care au opțiuni de rezervare de tip "RANGE" cu opțiunea "Tip de cazare" activată.

 

 

Filtre de disponibilitate a căutării Logică avansată

Când această opțiune este activată, asigurați-vă că testați performanța paginii de căutare înainte de a o utiliza în producție.

Când este dezactivată, "Disponibil pe" și "Disponibil de la/către" vor utiliza opțiunile de rezervare datele de începere și de încheiere ca filtre. Nu va folosi calendare de disponibilitate chiar definite. De aceea, filtrul "Număr de sloturi" nu este vizibil pentru această opțiune.

Când este activată, calendarul de disponibilitate este utilizat pentru a filtra rezultatele. În cazul în care opțiunea de rezervare are calendarul dezactivat, se utilizează opțiunea de la/până la date, deoarece se consideră că astfel de oferte nu au o disponibilitate limitată.

Pentru opțiunile de rezervare "INTERVAL" cu opțiunea "Tip cazare" activată, ultima dată a intervalului "Disponibil de la/către" nu este utilizată pentru filtrare, până de la < la. Motivul este că data de încheiere a cazării nu este luată în considerare pentru disponibilități.

Exemplu:

 

  • Să avem opțiunea de rezervare cu sloturi disponibile pe 1. noiembrie – 5. Nov și indisponibil de la 6. Noiembrie. Această opțiune de rezervare este de tip "INTERVAL" cu "Tip de cazare" activat
  • Clienții pot rezerva, de asemenea, sejur de la 5. Noiembrie până la 6. Noiembrie, deoarece chiar nu este disponibil pe 6. Noiembrie, vor pleca dimineața, astfel încât această dată poate fi selectată la crearea rezervării

 

  • Căutare clienți de la 3. Noiembrie până la 6. Noiembrie, atunci această opțiune corespunde criteriilor și este returnată
  • Căutare clienți de la 6. Noiembrie până la 6. Noiembrie, atunci această opțiune nu corespunde criteriilor și nu este returnată. De ce? În acest caz, când "de la" este egal cu "la", atunci și ultima zi este inclusă în căutare și este considerată căutare 6. noiembrie – 7. Noiembrie.
Mai aveți întrebări? Contact
Sunteți un vânzător profesionist? Creează cont